Good

Good

sobota, 20 lutego 2016

Nowy początek

Witajcie!

Jest to mój pierwszy post, więc postanowiłam, że się przedstawię. Jestem Zu, mam 16 lat.
Założyłam bloga, aby dzielić się z innymi własnymi przemyśleniami, dawać wam motywację i 'przykład' - rozumiem przez to opisywanie swoich błędów, których będziecie mogli unikać :)

Mam zamiar tworzyć tutaj coś niesamowicie normalnego - dokumentować, opisywać, pokazywać, a może nawet uczyć. Blog będzie o tematyce... praktycznie każdej, ponieważ mam szeroki krąg zainteresowań, więc każdy znajdzie coś dla siebie! 
Książki, muzyka, treningi, ubrania, jedzenie, ozdoby i wiele więcej.

Jako, że jest tu pusto, postanawiam umieścić tu pierwsze zdjęcia, które zrobiłam na treningu, łapcie!
No i do zobaczenia w następnym poście!

***




***

11 komentarzy:

  1. Zapowiada się dobrze. Zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do grona czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to niezwykle miłe, tym bardziej, że początki są ciężkie:)

      Usuń
  3. Życzę kreatywności i wytrwałości. :P
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. nowy blog? a więc życzę Ci dużo obserwatorów, mnóstwo odwiedzin i tysiąca komentarzy~ :)
    śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Co trenujesz? :) życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegam, chodzę na siłownię. Skupiam się na dolnych partiach ciała oraz na sylwetce.
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Super zdjęcia!! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i pozdrawiam ^^
    Ja też dopiero zaczynam :) http://narniaoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń