Good

Good

niedziela, 21 lutego 2016

Kącik czytelnika

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić książki warte polecenia - od mojej ulubionej pisarki, a mowa tu o Colleen Hoover. Jest ona osobą bardzo pozytywną ze świetnym poczuciem humoru. Była kiedyś pracownicą ośrodka pomocy społecznej, a potem, gdy wydała pierwszą książkę, okazało się, że ludzie chcą więcej. Pisze ona generalnie powieści romantyczne, chociaż jak sama twierdzi - nigdy nie pociągał jej ten gatunek oraz takiego nie czyta. Ona po prostu kreuje postacie, wczuwa się w nie, a bywa, że i płacze przy pisaniu ich historii, w ich kulminacyjnym momencie życia.
Sama, opisuje się w ten sposób:
#1 NYT bestselling author of books that will destroy you, then put you back together.
(tłum.) #1 Najlepiej sprzedających się książek New York Times, które cię zniszczą, a potem poskładają z powrotem. 



Na początek poleciłabym jej 2 książki:
Hopeless i Losing Hope



Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa
Opowiadają one o życiu 17-letniej Sky. Pewnego dnia spotyka Deana Holdera, którego reputacja najlepsza nie jest, ale jednak wzbudza w niej emocje, których wcześniej nie znała, chociaż i tak próbuje trzymać się od niego z daleka. Holder jednak chce stać się jej bliższy; ma przeczucie, że skądś ją zna, że to nie jest ich pierwsze spotkanie,


Książki zdecydowanie mną wstrząsnęły i połamały mnie na milion kawałeczków. Koniec Hopeless wzbudzał we mnie tylko jedną myśl - ''Chcę więcej''. Więcej dostałam, Losing Hope opowiada identyczną historię, ale z punktu widzenia Holdera. Jest to świetne dopełnienie pierwszej części, dzięki niej możemy odkryć więcej, no i dłużej zostać z bohaterami, do których się przywiązaliśmy.



To by było na tyle! Piszcie, czy takie rzeczy wam się podobają, i czy skusiłam lub przekonałam was jakoś do tych fascynujących książek oraz niezwykłej autorki!

12 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisane, potrafisz zaciekawić człowieka i dokładnie, ale bez spoilerów opisać książkę. Oby tak dalej :)

    http://sopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem raczej fanką kryminałów i thrillerów, ale kiedyś sięgnęłam po "Hopeless" i zakochałam się w tej książce <3 drugą część przeczytałam równie szybko :) też lubię tą autorkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryminały niestety mi nie przypadły do gustu, ale thrillery owszem. Może to tylko kwestia tego, że nie wpadła mi do ręki dobra książka? ;)

      Usuń
    2. Być może. Polecam "Klinikę śmierci", a z takich mocniejszych to "Cięcie" :)

      Usuń
    3. Dziękuję, na pewno sięgnę, jak tylko przeczytam inne książki na mojej liście :)

      Usuń
  3. CoHo <3 Przez Ciebie ciagle czekam na jej posty na fb itd xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! ;) Zaciekawiłaś mnie! :)

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tymi książkami. Mam nadzieję, że w wolnych chwilach uda mi się przeczytać :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu uważasz, że nie nasz się na blogach? Piszesz bardzo fajnie! Powodzenia!

    Zapraszam też do przeczytania moich opowiadań:http://pjacksonstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń